Gery Wijgerse mede-eigenaar Triple A Administratie

Triple A met vernieuwd team klaar voor de toekomst!

Sinds de oprichting door Dim van de Put in 2007 heeft Triple A zich bewezen als klein en professioneel administratiekantoor. Met de komst van Willem van Deurzen eerder dit jaar en de benoeming van Gery Wijgerse als mede-eigenaar begin september is het vernieuwde team van Triple A Administratie compleet en helemaal klaar voor de toekomst. Een toekomst waarin digitalisering een steeds belangrijkere rol lijkt te gaan spelen.

Ideale partner
Voor een ondernemer valt het niet altijd mee om de eigen administratie en alle bijbehorende financiële zaken goed op orde te hebben. Ondernemers richten zich nou eenmaal graag op hun eigen activiteiten. Dat is wat ze graag doen en waar ze goed in zijn. En zo hoort het ook. Maar ondernemers willen ook graag ondernemen. En daarvoor is het van belang om altijd de juiste financiële gegevens paraat te hebben. Als relatief klein en flexibel administratiekantoor is Triple A dan ook een ideale partner voor ondernemers. We spreken dezelfde taal en weten waar onze klanten behoefte aan hebben. Altijd met persoonlijk contact. En als het nodig is, trekken we tijdig aan de bel. Met een kostenbesparende tip, een eerlijke analyse of een helder advies.

Nieuwe, digitale hulpmiddelen
Uiteraard volgen we alle trends en ontwikkelingen binnen onze sector op de voet. Achter de schermen hebben we bijvoorbeeld de afgelopen tijd grote stappen gemaakt met betrekking tot de digitalisering van de administratie. Want naast een kostenbesparing is dat voor veel ondernemers een extra hulpmiddel om sneller hun ondernemersdoelen te bereiken. Door het automatisch verwerken van facturen, bonnetjes en bankafschriften kunnen we nog sneller actuele informatie verzamelen en direct adviseren over concrete vraagstukken.

Maar ook de ondernemer die deze digitale stap voorlopig nog niet wil maken, kan uiteraard terecht bij Triple A. We vertellen er graag alles over in een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dat kan overdag, maar mag ook in de avonduren. Maak een afspraak of kom eens langs bij Triple A Administratie in bedrijfsverzamelgebouw De Florijn in het centrum van Geffen!

De hierboven genoemde visie van Triple A Administratie bestaat uit;

  • investeren in automatisering
  • het afschaffen van uurtje factuurtje voor de jaarlijkse terugkerende administratie, lonen, jaarrekening en bijbehorende belasting aangiften
  • extra real time service tools te bieden voor de ondernemer met dashboards

Het afgelopen jaar zijn de voorbereidingen voor het afschaffen van uurtje factuurtje gemaakt het komende jaar zetten we hier vol op in. We investeren verder in automatisering. Niet met als doel te automatiseren maar om met automatisering onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn!